Huih, taas on viikko vierähtänyt hirmuista vauhtia. Mitäs tässä on tapahtunut? Ei mitään ihmeellistä kyllä. Tiistaina pääsin vihdoin käymään kampaajalla, ja siitä on ihan hyvä mieli, vaikka tukka menikin aika lyhyeksi. Tiistai-iltana vietettiin vielä suht suomalaista pastailtaa erään työkaverin luona ja oli oikein mukavaa. Keskiviikko olikin vapaa päivä, kun täällä juhlistettiin Saksojen yhdistymistä. Keskiviikko aamusta kävin puntilla ja iltapäivällä käytiin suht pitkällä kävelyllä. Torstai oli aika tavallinen (työ)päivä. Iltapäivällä tuli aika kipeä olo, joka onneksi meni sitten ohi kun lähdin vähän aikasemmin kotiin ja haukkasin happea samalla.
Perjantaina suunnistettiin erään työkaverin kanssa töiden jälkeen Ikeaan tarkastelemaan, mitä sieltä kotiin kannettaisiin. Tänään vuokrattiin sitten yhdessä pakettiauto ja käytiin ensin Jyskissä ja sen jälkeen Ikeassa. Nyt on viimein suht loput huonekalut hankittuna; eli tänään saatiin ostettua sänky patjoineen, yöpöytä ja lipasto sekä pyykkikori systeemi pesuhuoneeseen. Loput jutut mitä vielä pitää ostaa (kuten tv-taso, telkkari, nojatuoli, pieni puhelinpöytä jne) saadaan varmaan haettua firman henkilöautolla ja tiskikone tulee kotiinkuljetuksella. Kyllä tämä jo alkaa tuntumaan ihan omalta kodilta. Ihanaa, että meillä on taas vuoden tauon jälkeen ihan oma koti, eikä tarvitse muiden nurkissa asustella. Vielä kun omat astiat saisi, niin tämänhän olisi suorastaan täydellistä.
Tämä päivä menikin ihan kaupoissa juoksemiseen, joten tämän viikon kuntoilut on ihan keskiviikon varassa. Huomisaamuna olisi tarkoitus kyllä mennä salille. Ruokailutkin ovat olleet ihan mitä sattuu, tänään mm. kahdesti ranskalaisia (!). Laihduttaa haluisin, mutta toteutus on tällä hetkellä kyllä kovin heikkoa, ja se ärsyttää.
Ensi viikosta on taas tulossa hirmuisen repaleinen: tiistaina lähdetään työreissuun, tai ei siis töitä tekemään, vaan ilmeisestikin virkistäytymään (kai). Takaisin tullaan vasta torstaina. Eli oikeastaan vaan maanantai ja perjantai töitä. Sitä seuraavalla viikolla lähdetään viikonlopuksi Prahaan juhlistamaan viisi vuotista seurusteluamme. Olen jo vuosia halunnut päästä Prahaan ja varsinkin näin syksyllä, kun siellä on varmasti ihanan romanttista, varsinkin iltaisin.Prahassa tavataan vieläpä todella mukavaa suomalaista ystäväpariskuntaa, jotka viettävät samaa juhlaa, joten reissusta tulee varmasti todella mukava ja romanttinen. Ihanaa!
Laihduttamisesta pitäisi kirjotella. Kai se niin on, että pitäisi pistää jonkin sortin projekti pystyyn asian tiimoilta, niin saisi jotain aikaiseksikin. Ahdistaa ja ärsyttää. Noh, onneksi huomenna on taas päivä uus.
lauantai, 6. lokakuu 2007

Kommentit